آخرین اخبار
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
‍ ناوگان حمل و نقل عمومی  منطقه ۴ با جدیت در حال خدمت رسانی است
بازدید:۱۱۵
شهردار منطقه ۴ از برنامه ریزی و فعالیت مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی در این منطقه خبر داد و گفت: در کمال خرسندی خدمتگزار شهروندان در ناوگان حمل و نقل عمومی در شمال شرق شهر هستیم.
کد خبر : ۱۰۳۳۶۳

به گزارش صد آنلاین، علی اصغر کمالی زاده در این باره گفت: مبحث مهم جابه جایی و حمل و نقل عمومی شهروندان یکی از موضوعات مهمی است که به عنوان یکی از الزامات شهروندان موردتوجه مدیریت شهری واقع شده است.
وی افزود: در این راستا حمل و نقل عمومی و ناوگان برقی شهرداری تهران ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده و هر منطقه حدودا ۲۵۰  نقطه را معرفی کرده  که منطقه ۴ نیز موارد اعلامی را شناسایی و احصاء نموده است.
شهردار منطقه ۴ افزود: در این راستا مناطق موضوع راهبری و راهبردی را به حالت اجرا درآورده و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در جهت پیشرفت اجرایی این مهم تلاش می شود.
کمالی زاده افزود: به منظور نیل به اهداف عالیه که همان  محوریت عابر پیاده در شهر است،  با تلاش همکاران  سازمان های مرتبط قصد داریم تا پایان سال جاری به هدف گذاری و صورت گرفته نائل شویم و برنامه هایی شامل برگزاری جلسات در جهت  لزوم ارزیابی ها مجدد،  مکان یابی ها  از جمله در شهرک های  موجود منطقه  بر اساس زون ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ متری مبتنی بر tod خرید- کار -ورزش و تفریح در در حال اجراست.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه گفت: ۳۵۲ ايستگاه اتوبوس و بي ارتي در سطح منطقه در حال خدمت رسانی است که ۳۳۰ مورد آن به عنوان فیدر (ایستگاه اتوبوس) و ۲۲ مورد آن ایستگاه BRT است.
وی افزود: از این تعداد ٣٥٢ مورد ايستگاه ۲۷۶ مورد آن دارای سرپناه بوده که ۲۶۰ آن مربوط به ایستگاه‌های فیدر و ۱۶ مورد آن مربوط به ایستگاه بی آر تی که٦ سرپناه ایستگاه بی‌آر‌تی در محور شهید سلیمانی خط ۱۰۵ و ۱۰ سرپناه در محور امام علی علیه السلام خط ۱۰۹ قرارگرفته است.
 کمالی زاده گفت: تعداد خطوط تاکسیرانی منطقه چهار،  ۵۱ مورد است که ۳۲ مورد آن دارای سرپناه می‌باشد .مجموع سرپناه‌های ايستگاه فیدر بی آر تی و تاکسی در سطح منطقه ۳۰۸ مورد است که با جدیت در حال خدمت رسانی به شهروندان گرامی است. 
شهردار منطقه 4 در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با اینگونه خدمت رسانی بتوانیم رضایت خالق و مخلوق را کسب کرده در راه خدمتگزاری شهروندان موفق بوده باشیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها